0 ) { exit; } else { echo ' '; } //------------------------------------------------------------------------------ ?> Stichting Steuncomité Harmonie Kurkapel Falcobergia Het Damescomité Het Damescomité
Stichting Steuncomité

Stichting Steuncomité Harmonie Kurkapel Falcobergia

Ooit gestart als een groep dames die zich samen pakten om geld voor de harmonie binnen te halen, is er nu een stichting die op dit moment uit 17 leden bestaat.
Nog steeds met één doel: het binnen halen van gelden om de harmonie Kurkapel Falcobergia te ondersteunen. Dit doet de stichting door onder meer betaalde werkzaamheden te verrichten men het bakken en verkopen van wafels. Daarnaast worden er hand- en spandiensten verricht voor de harmonie en drumband zoals het vervoer van de instrumenten naar optredens.

Het bestuur van de stichting bestaat uit:
Voorzitter Corrie Lemmens,
Secretaris Ans Ramaekers-Marx